Re: [XP] Kopia zapasowa w praktyce

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 08:53:13 MET DST

On Fri, 6 Oct 2006 08:30:05 +0200, Franc wrote:

> Mam plik kopii zapasowej nazwa.bkf. Kopia obejmowala kilka folderow.
> Czy kopie taka moge bez problemu archiwizowac i po latach otworzyc na innym
> komputerze niz ten na ktorym byla tworzona (przypominam, ze nie chodzi tu o
> kopie plikow systemowych, ale typowy backup folderow z plikami z grafika czy
> tekstem).
>
> Pytam o to, bowiem w trybie kreatora zauwazylem, ze odzyskiwanie (dokladnie:
> przywroc pliki i ustawienia) w dalszej czesci opiera sie na zapamietanych w
> kreatorze tworzenia backupow zapisow "historycznych". Innymi slowy chcac
> [...]

Możesz odtworzyć w przyszłości ten backup. Nawet jeśli nie masz "zapisów
historycznych" to zawsze możesz za pomocą ntbackup.exe zrobić sobie
"catalog file" na wspomnianym archiwum.bkf i bez problemu odtworzysz pliki.
Warunek jest jeden - narzędzie którym będziesz odtwarzał w przyszłości (w
Viscie czy innym nowszym Windows) musi poprawnie obsługiwać starsze
archiwa.

--
Pozdrawiam
Piotrek