Re: GG działa WWW nie...

Autor: Marek <kgerus_at_gmail.com>
Data: Fri 06 Oct 2006 - 07:05:25 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:
> Kilka osób ostatnio zadało mi (prywatnie) podobne pytanie. Coś w rodzaju
> "działa mi Gadu-Gadu ale nie działają stronki, co jest".

Kiedyś takie coś miałem..
ile ja się nad tym namęczyłem. Dwa dni i dwie noce walki :)
Próbowałem wszystkiego włącznie z instalowaniem chyba wszystkich
możliwych przeglądarek i reinstalacją systemu. Najdziwniejsze było
to, ze np. strona google mi się wczytywała. Kilka innych (prostych)
stronek też. Telnety działały....
Przyczyną okazał się uszkodzony switch, który przepuszczał tylko
małe pakiety a powyżej jakiejś wielkości się zdychał.
Nie wiem jak to możliwe - zamieniłem switch i zaczęło działać.
Włożyłem go w inne miejsce sieci - znowu zaczęły się jaja