Re: Mysz w XP

Autor: Ics <algor_at_onet.pl>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 14:55:47 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2006-09&id=454
>
> PS. Nie.

Przeczytałem informację pod wskazanym adresem, wiem że rejestr ma
ograniczone możliwości, to pytanie o myszkę wywnioskowałem na podstawie
istniejących wpisów konfiguracyjnych w rejestrze odnośnie myszy, skoro
istnieje cos takiego:
SwapMouseButtons REG_SZ 0
zamieniający przyciski,
to być może można zmienić kierunek kursora, zwłaszcza że istnieją
dodatkowe różne wpisy które z jakiegoś powodu Microsoft chowa dla siebie.