Re: Instalacja nieudana z powodu niezgodnosci z logo Win XP....

Autor: Drizzt <deus.ex_at_plusnet.pl>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 14:50:40 MET DST

Chcialem zainstalowac oprogramowanie do zakupionego telefonu LG, ale
wywala mi instalacje bo oprogramowanie nie przeszlo testow zgodnosci z
systemem Win XP umozliwiajacych uzyskanie logo Win - to samo probowalem
zrobic u brata i tez wywalilo mi instalacje ale przynajmniej zapytal
mnie czy pomimo to zainstalowac to oprogramowanie no i oczywiscie
zainstalowalem bez problemu. Natomiast u mnie nie mam takiej opcji i
wywala mi instalacje, bez tego nie podlacze telefonu do kompa. Moje
pytanie jest jak obnizyc tolerancje WinXP na taki oprogramowanie?

pozdr
LuX