Jak z kilku .msm zrobić jeden .msi?

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 14:19:56 MET DST

Probuję zrobić to co napisano w instrukcji:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q320207

Punkt dotyczący tworzenia pliku .msi mówi o pobraniu programu "Microsoft
Visual Studio Installer". Okazuje się, że ten program nie będzie działał
  jeżeli w systemie nie ma Visual Studio 6.
U mnie jest .net 2003, ale widać potrzebna jest szóstka.

W mojej wersji Visuala (standard) nie ma InstallShield-a (którym ponoć
też można robić instalatory na podstawie .msm-ów).

Ściągnąłem sobie SDK do instalatorów:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=F1B7A5B0-611B-45A7-A06D-CADFF33E64DA

Ale nie dałem rady nim połączyć tych plików - podejrzewam że narzędzia w
nim dostarczone działają na jakiś starszych formatach plików bo tych
.msm z sapi5.1 nie rozpoznają w ogóle jako pliki instalatorów.

Ma ktoś jakiś pomysł jak to ugryźć?