Re: krzaki w nazwach plikow

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 05 Oct 2006 - 11:36:37 MET DST

On Wed, 04 Oct 2006 17:47:46 -0400, rs wrote:

> dzieki za odpowiedz, ale czy wyobrazasz sobie ilosc dziubdziania przy
> wpisywaniu poszczegolnych znaczkow? chodzi mi raczej nie o renamer per
> se, ale to cos w rodzaju cleanera ASCII. <rs>

Wiesz ... jak życie zmusi to czasami trzeba pokombinować i skrypt napisać
:)
Zawsze możesz zrobić tak by każdy znak spoza zakresu ASCII 32-127 był
zamieniany np na _ albo spację a potem poprawić ewentualnie nazwy.
No chyba że chce Ci się tablicę Unicode wklepać i odpowiedniki pobierać ...
Do zrobienia :)

--
Pozdrawiam
Piotrek