Re: LPT na USB

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 18:35:12 MET DST

On Wed, 4 Oct 2006 11:00:48 +0000 (UTC), Dexter wrote:

> Czy ktoś wie, skąd można pozyskać "pełny" kontroller LPT na USB (z gniazdem
> DB25)?? Chodzi mi o to, że muszę podłączyć klucz sprzętowy z licencją do
> programu pod laptopa, w którym nie ma już takiego portu. Niestety wszystkie
> rozwiązania z jakimi sie spotkałem umożliwiają tylko podłączenie drukarki,
> inne urządzenia na nich nie działają.

Nawet jeśli udałoby Ci się znaleźć taką "przejściówkę" to nie masz 100%
pewności że taki dongle (klucz sprzętowy) Ci zadziała. Miałem problemy z
przejściówkami USB-DB9 (RS232C) - nie jest to w 100% odpowiednik pełnego
RS232C i nie chcą z nim współpracować niektóre urządzenia. Proste rzeczy
typu kabel do konsoli Cisco działa, bardziej skomplikowane jak pewne
urządzenia np do systemów alarmowych już niekoniecznie.

--
Pozdrawiam
Piotrek