IE nie dziala na bateriach

Autor: CookieMonster <enpe_at_WYKASUJTOwp.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 17:30:17 MET DST

witam
zauwazylem dziwna przypadlosc mojego laptopa ( ASUS F2J ).
jezeli odlacze komputer od pradu i dzialam na bateriach
IE nie otwiera mi zadnych stron, nie wyswietla bledu, nic...
tylko sie zawiesza :( podczas gdy Opera, czy Firefox w tych warunkach
dzialaja bez zmian :)

oprocz tego, ze strony sie nie otwieraja nie moge wejsc w zakladke
"Polaczenia" w Opcjach internetowych. Przegladarka po prostu wtedy sie zawiesza.
wystarczy ze podepne komputer do sieci i wszystko wraca do normy.

czy wiecie dlaczego tak sie dzieje?

ps. Asus F2J, Win XP SP2, IE 6.

--
CookieMonster