Problem z CDRW

Autor: Tomi <kompserwis_at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 17:21:09 MET DST

Instalowałem system XP z napędu CD-ROM,po dwóch dniach zamieniłem ten napęd
na CDRW i teraz system pokazuje żółty wykrzyknik za nic w świecie nie moge
doinstalować sterowników do tego CDRW nawet nie wiem skąd je wziąść na
stronie producenta (LG) tez nie ma,one są poprostu na płycie z windowsem xp
i nie były zainstalowane bo wtedy niebyło tej nagrywarki w komputerze i jak
je teraz dograć żeby nie robić nowego systemu.Prosze o pomoc