Re: DNS/DHCP/WINS a Active Directory

Autor: Tomasz Onyszko <T.onyszko_nomielonka__at_w2k.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 10:47:00 MET DST

Piotr Krzyżański wrote:
> Oj - przecież napisałem Ci, ze na kontrolerze domeny i tak
> będziesz miał DNS - nie bardzo wiem co możesz stracić jeśli
> zainstalujesz WINS i DHCP - co najwyżej więcej roboty
> z security...

Jezeli juz o security i DHCP - jedna mala rzecz ktora umyka wielu
ludziom, nie zawsze majaca znaczenia - w chwili obecnej nie mozna
dlegowac praw do DHCP wiec jezlei DHCP jest na kotnroerze domeny, to
jedyna grupa ktora moze zarzadzac tym DHCP to domain admins.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)