Re: DNS/DHCP/WINS a Active Directory

Autor: Slawomir Wroblewski <slawomir.wroblewski_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 09:52:44 MET DST

OK. Dzięki. Jeśli nie ma żadnych różnic to zostawię tak jak jest.
Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie tego DNS, jeżeli DNS musi być na
ko0ntrolerze, to nie ma mozliwości, żeby BIND na Linuksie był jako primary?
Wtedy primary DNS jest na którymś z kontrolerów, a BIND ewentualnie jako
secondary? Rozumiem też że odpadają też strefy AD-Integrated.

Sorry za trucie głowy, ale chcę mieć wszystko jasne.