Re: Problem z dyskiem SCSI po przelozeniu do innego serwera.

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 14:27:44 MET DST

Tego oto dnia 2006-10-03 11:48, Niejaki/a Piotr Smerda bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> A jaki kontroler SCSI Ci padł? Może mam gdzieś podobny :) ?

Jakis wynalazek (nie chce i sie wydlubywac karty a nazwy nie pamietam) w
ktory mnie obuli 4 lata temu, bo byl tani.
Ale kontroler to nie problem bo gdyby tylko dysk byl OK to zawsze moge
go wlozyc do innego kompa.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --