Re: jaki antyvirus na win 2003 serwer z uslugami terminalowymi ?

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 07:37:30 MET DST

1a2b3c4d5eWYTNIJTO@poczta.onet.pl wrote in
news:08a3.0000000e.4521f17d@newsgate.onet.pl:

> WIN 2003 server i uruchomione uslugi terminalowe, jaki antyvir bylby
> wystarczajacy do takiego dzialania, myslalem o AVAST! 4 server
> edition, ale moze macie jakies ciekawsze rozwiazania ?

ja polecalbym NOD32 (w licencji tzw. mix - czyli na 10 kupionych
licencji 9 jest na stacje, a ostatnia na serwer - moze sa inne
opcje?); polecam dlatego, ze jestem fanem noda ;-) jezeli chodzi
o jakies konkrety, to NOD32 na tle innego softu (avast, symantec):
a) ma najlepszy wspolczynnik wykrywania heurystycznego;
b) jest bardzo bogato konfigurowalny (na tle innych);
c) nie zajmuje olbrzymiej ilosci zasobow dla siebie;

szczegolnie pierwsza zaleta powinna byc wazna;

pzdrv;
adas;