Re: [XP prof] Problem z MBR/bootem systemu i jego odzyskaniem

Autor: Rafał <aaaaabbbbccdddeeefff123_at_1234567890.precz.ze.spamem.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 00:26:04 MET DST

Rafał wrote:

> P.S. Oczywiście XP z doładowanym SP2 (sam dodawałem, płyta
> sprawdzona i już kilka instalek z niej poszło).

Rozwiązane. Źle wsadziłem zworkę - na ślepo w dysk, odwrotnie i
zrobiłem limit do 32 GB. O dziwo wszelkie Linuksy i nawet (!!!)
instalka Windowsa widziała pełne 300 GB dysk, pomimo ograniczenia, a
już loader Windowsa się kaszanił... Co zresztą świadczy
o """"jakości"""" oprogramowania z Redmond.
O spapranej tablicy partycji nie wspomnę... I też Windows wgrywa/czyta
bezproblemowo nie wpsominając o Linuksie,a le taki Partition magic
każe zrobić backup, że mu geometria dysku nie odpowiednia...

Pozdrawiam
Rafał