Profile.

Autor: Tomasz Grzybek <tomaszgrzybek_at_interia.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 19:41:29 MET DST

Witam,

zwracam się do Was z pytaniem o kopiowanie profili.

Chciałbym wykonać taką oto czynność:

na stacji klient zalogowany Administrator; poustawiany pulpit etc. ( w
ramach każdej stacji roboczej inne oprogramowanie). Tych stacji jest np 5.

Mam listę wszystkich użytkowników np. 25.

Zadania wykonywane na stacjach przez userów powodują, że raz jeden siedzi tu
raz tam, ale do rzeczy:
w jaki sposób skopiować ustawienia profilu Administratora razy N-userów na 5
stacjach?
Oczywiście mogę to zrobić ręcznie, ale można to zautomatyzować ? Skrypt ?

Pozdrawiam Tomasz Grzybek