Re: Prośba o pomoc po awarii zasilania

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 15:08:45 MET DST

Użytkownik "Frank Drebin" <brunerro@wp.pl> napisał w wiadomości
news:efqsrs$mvd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Każde uruchomienie lub zamknięcie jakiegokolwiek programu skutkuje podobnym
> komunikatem ( z tym że zmieniają się nazwy usług i programów).
> "Ostatnia dobra konfiguracja" z F8 nic nie zmienia.
> Proszę o pomoc jak z tego wybrnąć. Mój system to win xp

Przepuściłeś chkdsk /r spod konsoli odzyskiwania?
Nie chcę mówić, co bardzo prawdopodobnie mogło się stać, przy wyłączeniu prądu
w trakcie pisania na dysk.
Zrób chkdsk czym prędzej, zanim do reszty rozwalisz system plików.
A i tak najprawdopodobniej czeka cię reinstalacja (oby tylko jednego) iluś-tam
programów, o ile nie całego systemu.
Wiele na to wskazuje, że pouszkadzane zostały rozmaite pliki, także systemowe,
mógł też uszkodzić się system plików. NTFS jest odporniejszy na uszkodzenia,
niż FAT, ale on też wszystkiego nie udźwignie. Koniecznie też sprawdź dysk,
czy nośnikowi nic się nie stało, sposób - ten właśnie - CHKDSK /R, sprawdzi i
system plików, i nośnik, oraz je ponaprawia. Może puścić z dymem kilka plików,
ale uratuje pozostałe.
(Może długo potrwać, jeśli duży dysk)

--
LH
Czołowy spamer Europy - ICIC Ukraina - telefony do prób wszelakich: