Czy można pokazaż ścieżkę do pliku dla instalatora XP?

Autor: tomek <tomi_spam_at_wp.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 14:03:09 MET DST

Witam serdecznie
Mam taki problem, już dwa dni walczę u kolegi z kompem i ni jak nie idzie:
Athlon 2500+
K7N2 Delta na nforce2 z kotrolerem S-ATA Promise 20376
HDD Samsung SP 1614C S-ATA I
Bios poprawnie wykrywa dysk, uruchamiam instalatora XP, wciskam F6 podaje
sterowniki do S-ATA z dyskietki
a) Ze strony producenta - daje mi do wyboru dwa stery po których to wyrzuca że
nie znaleziono dysku
b) znalazłem stery do kontrolera promise bo zapodaniu owych daje mi do wyboru
os-y Windowsa wybieram XP, ładnie wykrywa dysk pokazuje na której partycji ma
się instalować XP-ek, przechodzi do kopiowania plików i pokazuje że:
skopiowanie pliku *.sys nie było możliwe :( a bez niego dalej się instalacja
wykrzaczy
nagrywałem te stery na kilku dyskietkach także odrzucam możliwość wadliwego
nośnika
I teraz tak sobie wykombinowałem że jakbym miał możliwość ręcznego pokazania
ścieżki do pliku ze sterownikiem to by było dobrze.
Czy jest taka możliwość?
Chyba że coś robię nie tak, ślicznię proszę o pomoc.
Z góry dziękuje za ewentualną pomoc.
Pozdrawiam