jak miękko przeinstalować Win2k?

Autor: PaweL <lespaw_at_pocztakropkaonet.pl>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 15:34:40 MET DST

Witam
Mam 2 problemy z systemem win 2000 w moim komputerze:
1. opisany w http://support.microsoft.com/kb/254914/pl
nie potrafię dodać "REG_MULTI_SZ", mogę tylko dodać "REG_SZ" - nie pomaga

2. i większy problem - podobny do http://support.microsoft.com/kb/810509/pl
tylko z tunerem TV leadtek, a nie z kartą graficzną. Mam komunikat "odmowa
dostępu"
Użycie opisanego programiku nie pomogło - dalej nie mogę zainstalować
sterowników :(

W związku z tym chcę przeinstalować system, ale bez konieczności
instalowania od nowa wszystkich programów, odtwarzania poczty itp.
Jak to zrobić? Czy "naprawa systemu" z dysku instalacyjnego będzie właściwa?
Co z serwis packami i innymi poprawkami? Mam dysk 160GB i musiałem wgrać
łatkę żeby system go widział, czy nie ma niebezpieczeństwa utraty danych?
Albo jak naprawić te błędy?

z góry dziękuję za pomoc
Paweł