Re: Windows Vista Build 5728

Autor: Wiktor S. <azi_at_daleko.REM0VE.be>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 12:03:36 MET DST

> Windows Vista RC1 - a ja chwalę! Moja konfiguracja w SIGu.
> System chodzi mi wyraźnie szybciej niż XP. W końcu czuję, że faktycznie
> mam dwa rdzenie.
> System uruchamia mi się wcześniej niż XP (około 15 sekund). Także o wiele
> szybciej mi się zamyka. Wszystko dzieje się "odrazu" i na nic nie muszę
> czekać.

Super. Wyjdzie Vista, ludzie kupią nowe kompy.

> Zazwyczaj irytowała mnie możliwość zmniejszania zdjęc przy wysyłaniu
> pocztą jedynie do 640x480 lub bez zmniejszania. Teraz mogę wybrać 640x480,
> 800x600, 1024x768 i 1280x1024 - nie muszę po zgraniu zdjęć z aparatu
> odpalać fotochłopa i każde zdjęcie mniejszać...

eee... nie rozumiem? Już DOS-owy program SEA sprzed 10 lat pozwalał na
_dowolną_ zmianę rozdzielczości, a tu całe cztery (a nie jedna!) do
wyboru... ładny postęp :-)

Poza tym, jeżeli do zmniejszania zdjęć odpalasz kombajn photoshopa i każde
zdjęcie przerabiasz oddzielnie... use ACDSee, Luke.

> IMHO - system świetny. Ja już sie nie cofam do XP.

Jak na razie jest niedorobiony.
Gdzie okienko "typy plików"? Żeby pozbyć się gównianego WMplayera i
przeglądarki zdjęć, musiałem grzebać w rejestrze. Wybranie "otwórz z" i
zaznaczenie "zawsze używaj tego programu" powoduje, że plik otworzy się RAZ.
Za drugą próbą coś się chrzani i wywala błąd, albo upierdliwie odpala znowu
WMP.

Dlaczego przy przeciąganiu plików zasłania mi widok jego ikona? jak już,
powinna być poniżej, a nie tuż nad wskaźnikiem.

IE się czasami wiesza.

Inny loader. Jeśli ma się Vistę, XP i 98 można zapomnieć żeby mieć wszystko
w jednym menu, wychodzi burdel. Albo może ktoś mi powie, jak to zrobić?

--
Azarien