Re: Windows Vista Build 5728

Autor: MarekPe <nie_at_dam.pl>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 06:33:25 MET DST

Wiktor S. napisał(a):
> piętnuję:
>
> że zajmuje dwa razy więcej miejsca na dysku niż XP
> chodzi dużo wolniej (mam 512 MB RAM)
> nawet filmy trochę skaczą (pod XP nic nie skakały)
> wszystkie opcje, ustawienia pomieszane, nawet właściwości ekranu musieli
> rozwalić i przerobić.

Masz minimalna mozliwa konfiguracje, to i skutek widoczny.
Dorzuc pamieci do 2G i z prockiem 3G bedzie dobrze.

Ale na pocieszenie dodam, ze beta2 byla (IMO)duuuzo gorsza.
Wersja 5600 byla lepsza ale za krotko mialem aby cos powiedziec.

Dodatkowo zauwazylem, ze czasami mam IP z innej puli(i oczysiscie brak
netu), jakby karta sieciowa wystawiala wlasny adres, zamiast brac z
serwera DHCP.
Ale po manualnym ustawieniu adresow IP jest juz oki.

Pozdrowienia
MarekPe