problem z logowaniem po instalacji w2k3 sbsprem

Autor: Tomasz <fribzdy_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 22:42:14 MET DST

Witam,
Instalacja SBSPremium 2003, po kilku godzinach kopiowania z kolejnych
cd i postinstalacji windows poprosiło restart. No i tu zaczyna się
problem, Po wpisaniu user/pass windows daje komunikat o złym haśle
lub nieprawidłowej nawie użytkownika. Mogę uruchomić z CD instala
raz jeszcze i wejść poprzez opcje NAPRAW, podaje hasło
administartora i windows mnie wpusza do środka. Dlaczego nie mogę
zalogować sie przez okno dialogowe podczas normalnego startu?
Jak ustawić hasło administartora ?
Z góry dziękuje za sugestie.
Pozdrawiam.