win2000 - problem z polaczeniem modemowym.

Autor: <wozw_at_interia.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 13:26:19 MET DST

Ostatnio po kilku restartach kompa rozsypaly mi sie jakies
ustawienia w WIN2000. Tzn. nie moge utworzyc nowego polaczenia -
wszystko idzie dobrze az do momentu kiedy trzeba wpisac nazwe dla
polaczenia - blad w nazwie. Podejrzewam, ze cos w rejestrach sie
posypalo. Uruchamialem z plyty instalacyjnej opcje naprawy systemu
i po tym ucieklo mi zalozone wczesniej polaczenie przez modem.
Mozna to jakos zresetowac i na nowo utworzyc polaczenie?