Re: Outlook + LDAP

Autor: Tomasz Onyszko <T.onyszko_nomielonka__at_w2k.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 19:23:22 MET DST

Fantom wrote:
> Witam
> Zainstalowalem sobie na windowsie OpenLDAP. Skonfigurowalem i teoretycznei
Trzeba bylo ADAM :)

> dziala. Ale jak musza wygladac wpisy w tej bazie (i czym to robic) aby
> widzial je Outlook ? Bo teraz Outlook sie laczy z ta baza (nei ma bledu
> czyli sie laczy) ale nie pokazuej zadnego wpisu.

generalnie outlook szuka obiektow okreslonego typu posiadajacych
odowiednie atrybuty - definiuje to schemat katalogu i musisz taki
schemat stworzyc jezeli nie istenieje (przyznam sie ze nie wiem co jest
domyslnie w OpenLDAP).
W ramach plikow instalacyjnych ADAM jest plik LDIF ktory deifniuje
schemat dla ksiazki adresowej.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)