Re: Monitor event logu pod _NT4_.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 13:40:35 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Michal Kawecki
>Sorry, masz rację. W Ascelli nie podobał mi się brak możliwości
>zdefiniowania konkretnych event type, dla których ma być słane
>powiadomienie.

A to faktycznie jest dopiero w wersji "pełniejszej". Ale na szczęście
wystarcza mi funkcjonalność, która jest.

Pozdrawiam

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb We  are  born  naked,  wet  and hungry. Then
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' things get worse.