W'XP HE + aplikacja DOS + drukarka USB

Autor: jery <jary73_at_tlen.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 08:44:20 MET DST

Witam!
Nie mogę odnaleźć informacji w archiwum. :(
Mam kilka pytań.
1. czy polecenie "net use" działa na komputerach wolnostojących, nie
podpiętych do sieci? mam komunikat błędu 67... (programy wspomagające
drukowanie przechwytują strumień bez problemu)co robię źle?
2. aplikacja korzysta ze strony kodowej mazovia i nijak nie potrafię
osiągnąć polskich znaków na wydruku - można to jakoś przeskoczyć bez
ingerencji w aplikację?

z góry dziękuję za pomoc! :)

--
pozdrawiam