Re: Jaki program do filtrowania reklam onet.pl w IE mo?ecie polecia

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 23:30:18 MET DST

** Yanek wrote:

> Chodzi mi o konfiguracje w plikach tekstowych.

Przecież napisałem, że możesz konfigurować przez INTERFEJS GRAFICZNY
jakim jest strona WWW.

> Z tym aktywnie rozwijany to lekka przesada ;-) Od roku ponad jest
> wersja 3.0.3 ;-)

The most recent release is 3.0.5 (BETA).

Z tym rozwijaniem chodziło mi bardziej o to, że tego typu program jest
nonstop w ruchu. To coÅ› jak skaner antywirusowy - opiera siÄ™ na
sygnaturach/definicjach bieżących ataków, kiedyś nie było pop-under,
pop-over itp. (w ogóle kiedyś nawet pop-upów nie było) techniki
spamersko/marketingowe bardzo szybko ewoluujÄ….

OK może privoxy nie jest najprzyjaźniejszy, ale działa doskonale, nie
uzależnia Cię od konkretnej przeglądarki i używając go możesz się w
sumie wiele dowiedzieć na temat ataków (nazwijmy to tak), o których do
tej pory pojęcia nie miałeś i nie chciałeś się przed nimi nawet
zabezpieczać. :)