Re: [XP] Nie widzi otoczenia sieciowego

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 19:45:12 MET DST

Piotr Krzyżański log:
> Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
> Widzisz - to taka stara newsowa gra - z Twojej strony - brakuje
> wiedzy merytorycznej, to zaczynają się personalne wycieczki.
> Czy teraz zrozumiałeś co napisałem?

:-) Nie!
bo suponując mi brak wiedzy merytorycznej sam odwołujesz się do cudzej
wiedzy ... no i zadajesz lamerskie pytania nie w tym miejscu co trzeba czyli
w zasadzie nic nie wniosłeś/wnosisz do wątku poza pozorowaniem, a może
pozowaniem mvpowskim.
A w sprawie Microsoft Networks nie musisz mnie pouczać, ani fastrygować bo
"żyję" m.in. z nią conajmniej 12 lat na codzień :-Praktycznie, nie
teoretycznie.

--
La fin de la comédie