Re: Opcja "Zapamiętaj hasło"

Autor: Arkadiusz <arkadiusz_at_domek.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 10:41:34 MET DST

Witam

> Podczas próby dostępu do katalogu na serwerze pojawia się monit o
nazwę
> użytkownika i hasło....
> Jak można na stałe zablokować możliwość zapamiętywania hasła?

Znalazłem rozwiązanie więc podam je, może się komuś przyda:

Start > Uruchom > gpedit.msc > Konfiguracja komputera > Ustawienia
systemu Windows > Ustawienia zabezpieczeń > Zasady lokalne > Opcje
zabezpieczeń > Dostęp sieciowy: nie zezwalaj na przechowywanie
poświadczeń lub paszportów... - ustawić włączony.

Pozdrawiam,
Arkadiusz