Re: [XP] Nie widzi otoczenia sieciowego

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 00:28:33 MET DST

Piotr Krzyżański log:
[...]
> Jakiego serwera?
np. DHCP

MSPANC 'Kuchnia Felek'!
Jak masz dostęp do PC-tów na XP w LANie to sprawdź to co napisałem , a
później mnie karm "bajerami rowerami".
BTW mam 2 swoje PC/XP w firma-LAN z wyłączoną inkryminowaną usługą ... no i
nie mam żadnych problemów z otoczeniem sieciowym, drukowaniem po sieci,
udostępnianiem plików oraz korzystaniem z baz danych ....
I to by było na tyle.

--
Czytanko niepraktykantko