drukarki w sieci - bylo :(

Autor: Robert <Rworec_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 09:47:12 MET DST

koledzy,

sytuacja jest nastepuj?ca:

serwer plików SERWER_01 z systemem W2KServ, znajduje si?
fizycznie na drugim ko?cu miasta i w innej ni? ja podsieci;

serwer nie ma zdeklarowanej Domeny ani GrupyRoboczej Microsoft;

Kilka osób z mojej sieci z okre?lonymi adresami IP ma podmapowane po Netbiosie udzia?y
na nim;

SERWER_01 odnajduje drukaraki sieciowe w mojej podsieci i raportuje na czerwono w
dzienniku zdarze?!

Wy?aczy?em kilka us?ug P&P i szuka?em kruszynk? po sieci ale nie znalaz?em
sensownego rozwi?zania aby uporac sie z problemem.

poprosze o us?uzny link lub s?owo roztropnej porady.

dzi?kuje - Robert