Po wgraniu softu znikly pliki Worda

Autor: <ravishing.beauty_at_gmail.com>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 23:02:41 MET DST

Witam,

Znajomemu zdarzylo sie cos dziwnego - na laptopa z XP wgral
oprogramowanie z plytki do ericssona k750 celem zrzucenia fotek z
komorki na kompa. Niestety nie znam szczegolow, nie wiem jaki to soft -
nie znam tego fona, nie wiem, co bylo na plytce. Jakies PC Suite czy
cus. W kazdym razie jakis oficjalny soft z oficjalnej plytki do
telefonu.
No i wszystkie pliki .doc wcielo. Niewiele moglam poradzic przez
telefon, ale wyszukiwanie windowsowe nie wyszukuje zadnych plikow .doc,
word sie odpala i pozwala zapisac nowy plik wordowski normalnie, i ten
jest potem widoczny. Inne - stare - nie.

Poniewaz to laptop firmowy, maja sie nim zajac informatycy w firmie
jutro, moze sie wszystko odnajdzie, ale mnie ciekawi co sie moglo stac
:)
Jakies pomysly?