znikajace pliki exe

Autor: kondi <kondi_fm_wyciepto_at_gazeta.pl>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 14:30:32 MET DST

witam
mam problem, nagle okazuje sie, ze nie moge uruchomic programu, z
ktorego wczesniej bez problemu korzystalem, po prostu "zapodzialy" sie
gdzies pliki exe, nic to przeinstalowalem program, dalej sie nie
uruchamia, zainstalowalem u znajomego, u niego dziala bez problemu,
pomyslalem, ze skopiuje tepliki exe do mnie, ok, skopiowalem, ale w
momencie kiedy klikam na nie one po prostu znikaja, nie wiem co jest
grane, u kumpla wszystko dziala idealnie, u mnie do wczoraj - bo z tego
programu czesto korzystam, tez wszystko bylo ok, teraz w momencie jak
pisze tego posta, zmienil mi sie wyglad ekranu, z winxp na klasyczny
windows, tak sam z siebie, o co tu chodzi? :| escan mi mowi, ze nie mam
zadnego wirusa, zone mam co prawda w wersji free wiec jakis prosty, ale
tez mi nie mowil, zeby ktos usilowal cos kombionowac

aha, znikaja mi tylko te pliki w tym folderze, nic innego, a po
restarcie kompa okna wygladaja tak jak wczesniej