Czy spotkaliście się z nietypową utratą danych przy defragmentacji MFT?

Autor: -==- <bajbus_35_at_wyciacto.op.pl>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 04:01:26 MET DST

Witam!

Po kupnie nowych dysków jeden ze starych wylądował
w szufladzie (tej na dyski oczywiście), dane miałem już
zgrane na nowy dysk i postanowiłem się trochę pobawić.
Na pierwszy rzut poszła defragmentacja MFT, proces przebiegł
bez zakłóceń, ale o danych już nie można tego powiedzieć.
Wszystkie dane zwykłe były dostępne i nie widziałem naruszenia plików,
dane w archiwach RAR też przeszły test (tu 100% pewność bo rar
ma tester swoich archiwów). Wolumin założony TrueCrypt-em jawny
jak i ukryty montował się bez zarzutów, dane dostępne można było wykonywać
na nich operację, archiwa RAR również.
Dopiero zaczęło się ciekawie jak chciałem otworzyć archiwum RAR z hasłem.
Podawał że hasło nieprawidłowe, co ciekawe to samo działo się w woluminach
TrueCrypta. Oczywiście hasło znałem na 120% bo od razu sprawdziłem na
nowym dysku i bez kłopotów takie archiwum się otworzyło, tak samo
sprawa się miała z TrueCryptem. Mam pytanie czy ktoś z Was na tyle
zgłębił NTFS, żeby choćby zgadnąć co mogło być przyczyną?

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus37(at)tlen(KROPKA)pl | Byłeś już na www.pajacyk.pl
Skype Bajbus_35 ; Gadu-Gadu 1400168 ; Tlen bajbus37