Re: padł mi XP wraz z partycjami

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 21:42:43 MET DST

Użytkownik "Janusz Pawlowski" <universis@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4516D63D.D53B796@wp.pl...

> dzieki za odpowiedź - ale nie chce zadziualać .
> Robiłem tez z opcją\Booypat 6 nic z tego, a win88 z dyskirtki
> startuje.

MUSI zadziałać. Może wskazujesz temu programowi złą partycję (podałem 0 jako
przykład). Przekopiuj go na tą partycję, na której jest plik Boot.ini
(partycja ta musi być ustawiona jako aktywna), wykonaj polecenie
bootpart.exe w okienku wiersza poleceń i ustal, jaki numerek (x) ma partycja
FAT16. A potem wykonaj bootpart x Bootsect.dos. Na dysku pojawi się nowy
plik Bootsect.dos. W pliku Boot.ini masz już zapewne linijkę "C:\=Windows
98", która ma za zadanie wywołać ten nowoutworzony pliczek Bootsect.dos, a
jeśli jej nie ma to ją tam dopisz.

W razie dalszych kłopotów posłuż się innym sposobem:
http://www.enter.pl/archiwum/tekst.asp?p=/ent2000.11/klub_bootem.htm .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/