Re: win xp firewall nie mozna wylaczyc ?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 20:38:24 MET DST

In news:ef6fl2$ggu$1@news.lublin.pl,
Luke <paranid@poczta.onet.pl> typed:
> witam
> mam taki problem. po zainstalowaniu office 2003 (a moze to tylko
> przypadek) firewall ustawil sie na on. w opcjach wylaczam go, ale status
> jest caly czas na on. powoduje to problemy (tez chyba zgaduje , ze to to
> ). chodzi o to, ze mam wew IP w sieci, ale jak sie ustawi, zeby system
> sam sobie pobieral IP to robi sie z tego zew. IP. nie znam sie na tym
> wiec nie bede tu macil bardziej. pytanie brzmi jak wylaczyc ten cholerny
> firewall ???

Wylaczenie zapory, uruchom edytor rejstru i przejdz do kluczy::
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile
HKLM\SYSTEM\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile
EnableFirewall = zmien z 1 na 0
Wyloguj
oraz mozna powylaczac pojedyncze opcje:
Panel sterowania->centrum zabezpieczen->zmien sposób...
Uruchom edytor rejestru, przedjdz do klucza:
HKLM/Sowtware/Microsoft/Security Center
Anti Virus Disable Notify = zmien na 1
Firewall Disable Notify= zmien na 1
Updates Disable Notify =zmien na 1

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy