Re: Jak zrobic kopie maili z outlooka?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 15:30:29 MET DST

In news:ef5it4$mnu$1@opal.icpnet.pl,
Artur <artur160@icpnet.pl> typed:
> Witam
> Prosze mi powiedziec jak sie nazywa plik w ktorym przechowywane sa
> elementy wyslane odebrane itd i gdzie on sie znajduje?
> Z gory dzieki za odpowiedz

Pytasz o Outlook?
W kilku miejscach - plikach, np.:
Foldery osobiste - *.pst
Ksiazka adresowa - *.pab
Reguly kreatora regul - *.fav
Wlasne ustawienia drukowania - OutPrint
Wlasne ustawienia paskow zadan - Outcmd.dat
Slowniki - pliki *.dic
Ustawienia grup nadawania i odbioru - *.srs
itd..
Pliki te moga (a nie musza) miescic sie w tym samym folderze, co
Outlook.pst - C:\Domcuments and Settings\<nazwa uzytkownika>\Local
Settings\Application Data\Microsoft\Outlook - lub w w innym folderze?.

Natomiast Outlook Expres ma swoj folder, a w nim pliki *.dbx

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy