Problem z instalacją Visty

Autor: Aidahow <aidahownospam_at_vp.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 10:24:45 MET DST

Witam!

Na moim starym sprzęcie A64 Venice bez problemu instalowałem Viste Bete2. Po
zmianie sprzętu (SIG) pojawiły się problemy. Początkowy pasek postępu
paska (zapętlony, zielony, leci w kółko), następnie przechodzi do kolorowej
tapety, chwile czekaj i niebieski ekran z błędem.
Są to różne komunikaty o błędzie - najczęściej coś z plikiem WinFSF, czy
Natio - a czasami jeszcze coś innego. Z tego co udało mi się doczytać
problem dotyczy sprzętu ale głowy nie dam. Instalując Bete2 z tego samego
nośnika, sądziłem, że to kwestia nośnika, ew. Bety2. Więc ściągnąłem RC1
x64. MD5 się zgadza. Odpaliłem instalator pierwszy raz... i doszedłem do
pola wyboru - ale nie mając serialu wróciłem do XP spisać - po powrocie
znowu niebieskie ekrany. Płytkę wypaliłem z obrazu dwa razy, można ją
przegrać na dysk.
Próbowałem także zainstalować Viste w safe mode - ale to samo.
Zastanawiam się czy może mieć jakiś problem z dyskiem.

Jaki może być problem?