Sygate Firewall w win xp

Autor: Piotr Komorowski <piotr.komorowski_at_USUNTOgazeta.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 23:08:58 MET DST

Witam,

Uzywam Sygate'a juz od dluzszego czasu, ale ostatnio pojawia sie przy trayu
wciaz ten sam komunikat.

"An application named NT Kernel & System (file name ntoskrnl.exe) has been
blocked from accessing the network"

z reguly zabraniam dostepu wszelkim programom/uslugom, ktore tego
bezwzglednie nie potrzebuja, ale czego takiego nie blokowalem (nie
przypominam sobie przynajmniej), a do tego zaznaczanie opcji "Do not show
this window again" w dymku z informacja wydaje sie _nie_dzialac_ - wyskakuje
mi ten komunikat co kilkanascie minut, co jest strasznie irytujace,
zwlaszcza, ze wyrzuca mnie np z gier do windowsa przez to.

Sprawdzalem w regulach firewalla, dalem mu allow (nie wiem czy slusznie) i
sytuacja sie powtarza...

jak temu zaradzic?

--
pozdrawiam