Re: Klucz aktywacyjny XP

Autor: GL12d4 <gl12d4_at_W-Y-T-N-I-J-T-Ogazeta.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 00:08:00 MET DST

Użytkownik "Gathor" <nospam@wp.pl> napisał w wiadomości
news:eeusq6$6t7$1@news.onet.pl...
> Witam
> Mam orginalny WIN XP HE. Podczas instalacji zaznaczyłem ze bede sie
> rejestrował (i tu mój bład) Teraz w autostarcie pokazuja mi sie kluczyki
> aby aktywowac system w przeciągu 30 dni.(rozumiem ze po 30 dniach system
> pokaże monit o aktywacje i nie odpali systemu)

Odpali co najwyżej w trybie awryjnym bez sieci.

> Nie chce tego robic jak to usunąć aby sie nie pytał i aby go nie
> aktywować?

Jeśli chcesz być legalny, to musisz, niestety.
Jeżeli nie chcesz mieć problemów, polecam aktywację telefoniczną - w pełni
automatyczna, trwa klika minut i działa zawsze. Przez internet czasami
wychodzą kwiatki, o których wspominali przedpiścy.
Jeśli jednak dalej nie chcesz aktywować, to "wpa kill" itp.

Pzdrw