Re: Jak usunac plik?

Autor: <tomasz.atkaczunas_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 13:12:13 MET DST

Markus Sprungk napisał(a):

> Nie świństwo tylko nic tu nie blokuje. To jakiś inny problem. Spróbowałeś w
> trybie awaryjnym? Total Commander?
>

> P.S. Odpowiadaj POD postem. Dziękuję

Niestety - w awaryjnym (tryb tekstowy nawet) też nie mogę usunąć
pliku - jedyne co zrobiłem to zmiana nazwy (rozszerzenia).

ten plik to zapewne pozostałość po formancie activex (rozszerzenie
.ocx) a nazwa wskazuje na flasha (flash9.ocx).

co wiecej w nowej instalacji nie moge zainstalowac tego pluginy (tzn
niby sie instaluje, ale potem i tak zglasza chec do instalacji...)

troche juz nie wiem o co chodzi...