Re: MBR

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 17:14:53 MET DST

Użytkownik " habros" <habros.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eerknu$t1e$1@inews.gazeta.pl...
> Odpalilem konsole odzyskiwania z plyty XP pro.
> Dalem fixmbr i mowi mi ze MBR jest uszkodzony.

Ten komunikat zapewne nie mówi że on jest uszkodzony, tylko że w MBR jest
zapisany obcy kod startowy. Na przykład kod obcego bootmanagera. A fixmbr
nie wie, czy jego nadpisanie standardowym kodem nie spowoduje czasem
problemów z dostępem do partycji, więc ostrzega.

> Czy przez to partycja systemowa moze byc niedostepna?
> Jak naprawic ten mbr?

Najpierw napisz może, co chcesz osiągnąć.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/