Re: podlaczenie zdalnego dysku [lamerskie]

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 16:59:56 MET DST

On Wed, 20 Sep 2006 11:26:12 +0200, "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px>
wrote:

>Mnie okulary spadły widząc, że ktoś wystawia bez szyfrowania firmowe dyski
>do Internetu... ;->

akurat w przypadku tego kompa mam ten komfort i moge sobie na to
pozwolic i uzasadnione to jest innymi wzgledami.
poza tym, kto mowil, ze wystawia do internetu. moge w FW przeciez
zrobic regule, ktora bedzie kierowala ten port tylko w przypadku gdy
zapytanie bedzie pochodzilo z kompa z okreslonego IP. prawda?
mam nadzieje, ze twoim okularom sie nic nie stalo. <rs>