WIN XP - serwer aplikacji

Autor: Slawek K <slawek_at_heya.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 14:39:23 MET DST

Mam w sieci 100Mbit i 2 pecety z XP SP2. Jeden lepszy (dedykowany pod
gry- czyli szybki procesor, 1 GB RAM, karta grafiki AGP), drugi to
typowa maszyna biurowa (1 ,3 GHz, 256 MB RAM, "all in one").Czasami
chcialbym pograć na tej maszynie biurowej wykorzystując zasoby szybszego
PC.Najprostsze rozwiązanie to chyba zrobienie zdalnego terminalu, ale
wtedy z tego drugiego nikt nie może korzystać. Ogólnie chodzi mi o to
aby zdalnie z tego slabszego uruchomić aplikację (grę) tak aby chodziła
ona w tle a druga osoba na tym szybszym tez mogła go używać (np. czat,
internet etc). Słyszałem coś Citrix MetaFrame ale nie czy to
to.Podpowiedzcie w którym kierunku powiniem iść.Dzięki za rady.
S.