XP Home - wylogowywanie - uruchamiane programu

Autor: Jacek <dobragrupa_spamowo_at_poczta.fm.usuntocotrzeba>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 10:14:51 MET DST

Witam
Szukam rozwiązania problemu:
Jak uruchomić program nastacji z Win XP Home przy wyłączeniu lub/i
wylogowaniu (wylogowywaniu).
Do tej pory udalo mi się ustalic ze mozna w jakims zakresie zainstalować
zasady grup na win xp home.
Niestety mimo tego ze widać wszytskie gałezie zasad i mozliwosci dodania
skryptów logowania i wylowywania to skrypty te nie uruchamiają sie?
Moze ktos ma jakis pomysl
pzdr
Jacek

A oto co zrobiłem
do katalogu \windows\system32 skopiowałem pliki
appmgmts.dll
appmgr.dll
fde.dll
fdeploy.dll
gpedit.dll
gpedit.msc
gptext.dll

do katalogu windows\system32\GroupPolicy\Adm\ skopiowałem pliki
conf.adm
inetres.adm
system.adm

zarejestrowałem dll