zacinajacy windows xp

Autor: mik <amon3WYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 21:50:44 MET DST

Czesc

Zaczne od tego ze podlapalem trojana i niemogelm go usunac. wiec postanowilme
sformatowac kompa. juz przy formatowaniu sie cos knocilo bo wyskakiwal
komunikat ze instalator nie ma dostepu do dysku. po paru probach poszlo.
zainstalowalem xp tak jak zawsze no i... nic w nim nie da sie robic, zacina
sie, nie wiem co jest grane nigdy sie tak nie dzialo. czy dysk mi sie zepsul?
chcialbym jeszcze powiedziec ze przelatywalem go skan diskiem łaczylem partycje
i nic to nie dalo, a najsmieszniejsze jest to ze jak zainstalowaem win 98 to
dziala ok. ale niechce miec tego szajstwa. doradzcie cos.
z giry dzieki!
pozdr.