Re: Ograniczenie konta

Autor: Tomasz <flash52_at_op.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 10:03:07 MET DST

to0l napisał(a):
> Witam!
>
> Jak ograniczyc konto uzytkownika tylko do katalogu "X:\Documents and
> Settings\xxxxxxxx\" i uniemozliwic jego przyrost powyzej np. 1GB ? Konto to jest
> juz na prawach "Konta z ograniczeniami. Wszystkie partycje na NTFS, a system to
> Windows XP Prof. SP2 + wszystkie krytyczne uktualizacje?
To ja się też dołączę do pytania.
A jak zablokować "użyszkodnikowi" możliwość zapisu plików i tworzenia
katalogów w innych miejscach oprócz Moje dokument ?
Czy zablokowanie zapisu do katalogu ../pulpit nie pozwoli uzyszkodnikom
   na zmianę pulpitu ?
Na quocie mi nie zależy.

dzięki za pomoc.

pozdrawiam