Re: Wymagania Visty "w praktyce"

Autor: MarekPe <nie_at_dam.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 22:54:15 MET DST

> O to to - trzeba też wiedzieć, że Vista się w ogóle nie zainstaluje,
> jeśli RAM-u będzie mniej niż te 512 MB...

Mam 512 i p42.8GHz. Powiem szczerze, na tym Vista idzie, ale do komfortu
to daaaleko. Procek wystarcza, ale ram nie taki. Kazda operacja to
dluuugie mielenie dyskiem - swap sie odzywa. W sumie dysk przerzuca dane
  przez 70-80% czasu pracy pod vista. Zobacze jak bedzie z wiekszym
ramem, ale musze troche dozbierac.

Pozdrowienia
MarekP