Re: Wymagania Visty "w praktyce"

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 22:27:17 MET DST

Dnia 2006-09-17, *Peptulis Amargolis* napisał(a):

> przejdz na linuxa

To żeś wymyślił :P
I tu miałem napisać parę słów dlaczego nie Linuks ale ponieważ niechybnie
oznaczało by to niemożebne rozwleczenie tego wątku, i tak już OT,
ograniczę się tylko do tych 512MB:
Jeżeli Linuks to (jak dla mnie) tylko z KDE. Nie mam cierpliwości ani
ochoty mawiać sobie, że mi się podobają te wszystkie gnomy, icewmy,
fluxboxy i takie tam :) A jak już będzie KDE to te 512MB też jakąś
rewelacją nie będą. Wiem, bo mam u siebie malutką, "wstydliwie ukrywaną
partycję linuksową" i odpalam toto raz na ruski rok. Głównie, wtedy gdy
trzeba zająć czymś na kilkadziesiąt minut trzylatka, potem kasuję ~/* i
zaczynam wszystko od początku :D

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]