Re: Wymagania Visty "w praktyce"

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 22:12:58 MET DST

Dnia 2006-09-17, *Konrad Kosmowski* napisał(a):
)

> Przecież możesz zainstalować i sprawdzić, weź pod uwagę, że beta z
> reguły będzie pożerała więcej pamięci.

No właśnie, że tak średnio mogę. Musiał bym na nowo (nie do końca
przemyslany podział w przeszłości :) ) spartycjonować niewielki (80GB) jak
na dzisiejsze standardy dysk. A że leniwy jestem to pewnie będę czekał do
ostatniej chwili :) VM to też nie będzie to bo z samej natury takiej
emulacji będzie to wolniej pracowało

> 512MB to właściwie dzisiaj
> jest minimum dla *współczesnego* (a Vista jeszcze nie wyszła) systemu
> operacyjnego, którego masz zamiar intensywniej używać.

Hmm... Mój domowy komputer to taki naprawdę typowy desktop - internet,
office, trochę retuszu Gimpem czy "konwersja" DivX<->DVD. Czasami jakieś
mp3 albo film z DVD. Od wielkiego święta jakaś gierka i to też żadne
nowości. I, tak właściwie, przez ostatnie 2 lata momenty, w których system
musiał swapować to co się w RAMie nie zmieściło mogę policzyć na palcach
jednej ręki.
Ale fakt - w firmie praktycznie codziennie pracuję z AutoCadem i tam te
512MB wystarcza tylko na system i tą jedną aplikację. Cokolwiek ponad to
oznacza znaczny spadek komfortu pracy :)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]