Re: padł mi XP wraz z partycjami

Autor: Janusz Pawlowski <universis_at_wp.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 20:09:10 MET DST

dziękuję jeszczze raz za pomoc. Wszystko dało sie odzyskać i ruszyło
- mam na myśli WinXP i dane pod nim i linux. To rewelka ten program.
Jedyny problem jaki pozostał to uruchamianie się win98se - gdy jest
wybrany z menu startowego NT to wypisuje że niedobry plik bootsect.dos
- przypuszczam że jest to wynikiem tego ze założylem i zainstalowalem
jak napisalem w tytułowym poście trochę mniejszą partycję FAT16 bo się
bałem najechać na dane znajdujące się poza tą partycją .
Plik bootsect.dos wziąłem z partycji NTFS jak i inne pliki startowe
systemu winXP. Win98se uruchamia sie normalnie jeśli zlikwidować
start XP i podać komende sys C: z dyskietki startowej/dosowej systemu
win98se. Może i tę niedogodność da się zlikwidować, napiszcie prosze.
dzięki za odpowiedzi.